چهره ها

رابطه صمیمانه داکوتا جانسون و ناپدریش خبرساز شد

داکوتا جانسون، دختر دان جانسون و ملانی گریفیث، آخر هفته خود را با همسر سابق مادرش، آنتونیو باندراس که در کودکی او را «پاپونیو» صدا می‌کرد، گذراند.

به گزارش سبک ایده آل، داکوتا جانسون، دختر دان جانسون و ملانی گریفیث، آخر هفته خود را با همسر سابق مادرش، آنتونیو باندراس که در کودکی او را «پاپونیو» صدا می‌کرد، گذراند. بازیگر زورو تصویر صمیمانه‌ا‌ی از خود و داکوتا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. ستاره گربه چکمه‌پوش در سال ۱۹۹۶ با گریفیث ازدواج کرد. گرچه ازدواج این دو در سال ۲۰۱۵ به جدایی انجامید اما رابطه پدر و دختری داکوتا و آنتونیو باندراس همچنان ادامه دارد. گریفیث و باندراس یک دختر به نام استلا دارند. باندراس حضور پر رنگی در زندگی شخصی و حرفه‌ای داکوتا دارد.

داکوتا مایی جانسون (انگلیسی: Dakota Mayi Johnson؛ زادهٔ ۴ اکتبر ۱۹۸۹) بازیگر و مدل آمریکایی است. وی از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به بن و کیت، شبکه اجتماعی، حیوان‌صفت و ایفای نقش آناستازیا استیل در فیلم پنجاه طیف خاکستری اشاره کرد. وی نوه بازیگر مشهور تیپی هدرن است که بیشتر با فیلم پرندگان آلفرد هیچکاک شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا