فال

فال عاشقانه برای امروز پنجشنبه 25 مرداد 1403

فال عاشقانه برای امروز پنجشنبه 25 مرداد 1403 را متناسب با ماه تولدتان در ادامه مشاهده میفرمایید.

یک خبر عاشقانه برای پنجشنبه 25  مرداد  1403

فروردین

قرار است تو به كسی كه دوستش داری برسی اما يك نفر مانع می‌شود. بايد اندكی صبر كرد تا حسودان به خيال موفقيت از تو و او فاصله بگيرند. پس از آن به آرزوی ديرينه خود خواهی رسيد.

اردیبهشت

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد كه نبايد در مورد آن سهل‌انگاری كرد. اگر با عقل و منطق و به دور از احساسات با اين مشكل برخورد كنی، به سرعت مشكل حل شود.

خرداد

دوباره فرصت خوبی در اختيار تو گذاشته خواهد شد كه اين بار نبايد آن را از دست بدهی. كسی كه فرصت‌ها و موقعيت‌های عاطفی زندگيش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصيبش می‌شود. فرصت‌ها را غنیمت بشمار.

تیر

پيشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود كه بايد هر كدام را جداگانه مورد بررسی قرار داد، سپس تصميم گرفت. به آينده اگر فكر كنی می‌توانی تصميمات بهتری بگیری و نسبت به آنها اطمينان بيشتری داشته باشی.

مرداد

بعضی از آدم‌ها را بايد از زندگی عاطفی‌ات حذف كنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار ديوانه شده بود. بايد مسائل لاينحل و مشكلات و دردهای مزمن را فراموش كرد و به آينده انديشيد.

شهریور

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فكر می‌کنی تو را درگير خواهد کرد و يا از گير افتادن می‌ترسی؛ اما بايد قبول كنی اين بخشی از زندگی است كه می‌تواند شيرين هم باشد.
مهر

چراغ يك رابطه در حال خاموشی است! اگر به فرياد آن نرسی به زودی به تقويم خاطرات گذشته می‌پيوندد. برای حفظ روابط بايد به آنها بها داد و برايشان وقت صرف كرد.

آبان

اين‌همه عجله و شتابزدگی برای چيست؟ بايد با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود به‌خود فاصله‌ها و مشكلات بين شما را حل كند.

آذر

باید شك و ترديدها را از خود دور كنی و برای رسيدن به كسی كه دوستش داری، تلاش كنی.

دی

مشكلات زيادی در اين راه وجود دارد و با مخالفت اطرافيانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فكر چاره باشی و يا از خيرش بگذری.

بهمن

دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گيرد. پس از يك دوره سردی و ركود، اين رونق و گرمی تازه به خصوص در شرايط ياس و نااميدی، بسيار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را بايد هميشه روشن نگه‌داشت تا به خوشبختی رسيد.

اسفند

عشق يك طرفه زيان‌آور خواهد بود. اين عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اينكه به تغيير يا تحولی منجر شود. بهتر است كه مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغيير ايجاد كند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا