گوناگون

معرفی کامل از فورد برانکو، شاسی بلند آفرودی جذاب+فیلم

فورد برونکو (Ford Bronco) خودرویی از گروه شاسی‌بلند که ۵ نسل از آن در سال‌های ۱۹۶۶−۱۹۹۶در ایالات متحده آمریکا تولید شده‌است. و نسل ششم آن از سال ۲۰۲۱ تولید میگردد

فورد برانکو 2023 یک شاسی‌بلند آفرودی است که از سال 2021 در بازار جهانی عرضه شده است. این خودرو در دو نسخه دو درب و چهار درب عرضه می‌شود.

طراحی

طرح ظاهری فورد برانکو 2023 بسیار جذاب و جسورانه است. این خودرو از جلوپنجره ای بزرگ با خطوط افقی استفاده می کند و چراغ های جلوی آن نیز طراحی زیبایی دارند. از نظر ابعاد، برانکو 2023 طولی برابر با 4381 میلی متر، عرضی برابر با 1879 میلی متر و ارتفاعی برابر با 1788 میلی متر دارد. فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2950 میلی متر است.

کابین

فورد برانکو 2023 دارای کابین جادار و راحت است. صندلی های این خودرو از پوشش چرمی استفاده می کنند و فضای کافی برای سرنشینان جلو و عقب وجود دارد. کنسول مرکزی این خودرو نیز طراحی مدرنی دارد و از امکاناتی مانند صفحه نمایش لمسی 12 اینچی، سیستم ناوبری، سیستم صوتی 10 بلندگو، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم حفظ خودرو در بین خطوط، سیستم تشخیص نقاط کور، دوربین دید عقب، کروز کنترل تطبیقی و سیستم نظارت بر راننده برخوردار است.

پیشرانه

فورد برانکو 2023 در دو نسخه دو درب و چهار درب عرضه می‌شود. نسخه دو درب این خودرو از یک موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با قدرت 270 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن متر استفاده می کند. این موتور با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک همراه است و نیروی خود را به چرخ های عقب منتقل می کند. نسخه چهار درب این خودرو نیز از یک موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با قدرت 270 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن متر استفاده می کند. این موتور با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک همراه است و نیروی خود را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

مصرف سوخت

فورد برانکو 2023 خودرویی کم مصرف است. نسخه دو درب این خودرو در شهر 11.2 لیتر در هر صد کیلومتر، در بزرگراه 8.4 لیتر در هر صد کیلومتر و در سیکل ترکیبی 9.8 لیتر در هر صد کیلومتر سوخت مصرف می کند. نسخه چهار درب این خودرو نیز در شهر 12.7 لیتر در هر صد کیلومتر، در بزرگراه 9.2 لیتر در هر صد کیلومتر و در سیکل ترکیبی 10.9 لیتر در هر صد کیلومتر سوخت مصرف می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا