چهره ها

بازگشت ادی مورفی به عنوان پلیس بورلی هیلز در 63 سالگی!

بازیگر محبوب هالیوود برای چهارمین بار در نقش کارآگاه اکسل فولی در فیلم جدید “پلیس بورلی هیلز: اکسل اف” که 3 جولای از نتفلیکس پخش می‌شود، ظاهر خواهد شد.

به گزارش سبک ایده آل، مورفی که اولین بار در سال 1984 این نقش را ایفا کرد، اذعان داشت که بازگشت به این شخصیت مشهور پس از چهار دهه کار آسانی نبوده است.

او در مصاحبه‌ای گفت: “احساس پیری می‌کنم. من در 21 سالگی در بورلی هیلز کار کردم و الان 63 سال دارم.”

این بازیگر که به خاطر نقش‌های کمدی‌اش شناخته می‌شود، در ادامه گفت که دیگر تمایلی به انجام حرکات نمایشی و بدلکاری ندارد.

او در یکی از سکانس‌های فیلم، که باید از پله‌ها پایین می‌رفت، به کارگردان گفت: “من دیگه نمی‌تونم مثل قبل بدوم!”

در “پلیس بورلی هیلز: اکسل اف”، مورفی پس از اینکه جان دخترش به خطر می‌افتد، به بورلی هیلز باز می‌گردد. او در این فیلم با همکار جدیدش کارآگاه بابی ابوت (با بازی جوزف گوردون-لویت) و دوستان قدیمی‌اش جان تاگارت (جان اشتون) و بیلی رزوود (جاج راینهولد) برای حل یک توطئه همکاری می‌کند.

مورفی که به خاطر بازی در نقش اکسل فولی در بین مردم شناخته می‌شود، می‌گوید: “من بهشون گفتم که دیگه کارای سخت انجام نمی‌دم. فقط در صورتی با من تماس بگیرین که نقشی مثل مورگان فریمن بهم بدین!”

“پلیس بورلی هیلز” اولین فیلمی بود که مورفی در آن نقش اول را ایفا کرد و پس از آن دو دنباله دیگر برای آن در سال‌های 1987 و 1994 ساخته شد.

مورفی با اشاره به محبوبیت این شخصیت می‌گوید: “هنوز هم وقتی به خارج از کشور سفر می‌کنم، مردم من رو به اسم اکسل فولی صدا می‌زنن. اکسل یه آدم عادیه، نه یه ابرقهرمان یا یه پلیس فوق‌العاده. به نظرم مردم به خاطر همین باهاش ارتباط برقرار می‌کنن و ازش خوششون میاد. البته مهم‌تر از همه اینه که بامزه‌ست!”

“پلیس بورلی هیلز: اکسل اف” از 3 جولای در نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: بازیگر360

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا