زنانه

بوکسر الجزایری: من زن هستم

در یک بازی ناتمام ستاره بوکس الجزایر طلای المپیک را کسب کرد اما با بی مهری و ناراحتی که تمام جهان با او داشت.

در یک بازی ناتمام ستاره بوکس الجزایر طلای المپیک را کسب کرد اما با بی مهری و ناراحتی

ستاره الجزایری که در مرکز مناقشه جنسیتی قرار دارد، و پرسش‌ها در مورد او در پاریس برای کسب افتخار در بازی‌های المپیک، اکنون بیشتر می‌شود، در کنفرانس مطبوعاتی پس از مبارزه حضور یافت.

خلیف گفت: در اینجا، هیچ طفره‌ای وجود نداشت، فقط ضربه‌های قوی‌تری وجود داشت، این بار بر سر منتقدانی که می‌گفتندمن پس از رد شدن در تست جنسی در سال گذشته، نباید اینجا می‌بودم هستم و نشان دادم برنده من هستم.

او گفت: «من کاملاً واجد شرایط هستم. من یک زن هستم مثل هر زن دیگری. من یک زن به دنیا آمدم، به عنوان یک زن زندگی کردم، به عنوان یک زن رقابت کردم .

خلیف با ورود به فینال وزن کم در برابر یانگ لیو بدبخت چینی، در 12 مبارزه متوالی پیروز شده بود.

خلیف که تماس فوری با رئیس جمهور کشور داشت، پیامی سیاسی نیز داشت. او گفت: “من می خواهم به جهان بگویم که آنها باید به اصول المپیک پایبند باشند و نباید مردم را مورد آزار و اذیت قرار دهند.”

این پیام المپیک است. امیدوارم مردم دست از زورگویی بردارند. ما در المپیک هستیم تا به عنوان ورزشکار و برای خانواده هایمان اجرا کنیم. امیدوارم در آینده شاهد حملات مشابه نباشم.»

شنبه شب، لین یو تینگ از تایوان، که در تست جنسیت نیز مردود شد و از آن مسابقات جهانی نیز اخراج شد، برای کسب طلا در بخش سبک وزن مبارزه خواهد کرد.

در روز جمعه، رئیس بازی‌های المپیک، توماس باخ، دوباره از حق هر دوی آنها برای بوکس در اینجا دفاع کرد، اما افزود که او اولین کسی است که یک “سیستم علمی محکم” توافق شده را اتخاذ خواهد کرد.

این سیستم کار می کند و بنابراین تصمیم ما روشن است. “زنان باید اجازه داشته باشند در مسابقات زنان شرکت کنند و این دو زن هستند.” در حال حاضر، پیروزی از آن خلیف است.

تعداد کمی در برابر همان برای یو-تینگ شرط بندی می کنند. آنها ممکن است بخواهند از مدال های خود در لس آنجلس در سال 2028 دفاع کنند. باید دید که آیا آنها این شانس را خواهند داشت که وجود بوکس در بازی ها در خطر است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا