چهره ها

تیپ جدید رحمان رحیم پایتخت در حضور شبنم مقدمی

رحمان رحیم پایتخت یا همان مصطفی و مجتبی بلال حبشی با استایلی متفاوت در کنار شبنم مقدمی قرار گرفتند.

به گزارش سبک ایده آل، اولین اکران مردمی «خجالت نکش 2» یکشنبه 20 خرداد ماه با حضور بازیگران، عوامل و اهالی رسانه، با استقبال پرشور مخاطبان در سه سالن پردیس سینمایی کورش برگزار شد. بازیگران سریال «پایتخت» مهمانان ویژه این اکران بودند و در کنار شبنم مقدمی و احمد مهرانفر حضور داشتند، در میان جمع هنرمندان استایل مصطفی و مجتبی بلال حبشی، برادران دوقلو پایتخت مورد توجه قرار گرفت و تصاویرشان در فضای مجازی پربازدید شد.

رحمان رحیم پایتخت

خجالت نکش 2 به کارگردانی رضا مقصودی و سید امیر پروین‌حسینی این روزها در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است. مصطفی و مجتبی بلال حبشی، محسن تنابنده، وحید رهبانی بازیگران پایتخت در اکران خجالت نکش 2 در کنار بازیگران این فیلم سینمایی چون شبنم مقدمی، احمد مهرانفر، محمد معتضدی، میثاق جمشیدی، مازیار مهرگان، النا آسا، اورانوس قوامی، سودابه حعفرزاد و پریسا محمدی پور حضور یافتند و به تماشای فیلم نشستند. دوقلوهای پایتخت در اکران این فیلم با استایل های جدید و مد روز ظاهر شدند.

رحمان رحیم پایتخت

مصطفی و مجتبی بلال حبشی در اکران مردمی خجالت نکش 2 عکس از رها هاشمی

شبنم مقدمی

سن مجتبی و مصطفی بلال حبشی، رحمان رحیم پایتخت

مجتبی و مصطفی بلال حبشی دو برادر دوقلو متولد سال 1374 در تنکابن می باشند. خانواده مجتبی و مصطفی در تنکابن زندگی می‌کنند اما مجتبی و مصطفی بلال حبشی تهران زندگی میکنند و در حال گذراندن کلاس های موسیقی و آواز هستند. اطلاع دقیقی از وضعیت تاهل آنها در اختیار نیست ولی تاکنون هیچ تصویری از همسرشان در فضای مجازی منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا