چهره هاگوناگون

حال و هوای زن و شوهر جذاب در پشت صحنه جنگل آسفالت

فرشته حسینی و نوید محمد زاده که در سریال جنگل آسفالت در کنار یکدیگر نقش آفرینی میکنند، عاشقانه ایی دیدنی از پشت صحنه سریال منتشر کردند.

به گزارش سبک ایده آل، فرشته حسینی بازیگر سینما که در جنگل آسفالت نقش هنگامه را بازی کرده است، عکسی دو نفره و عاشقانه از پشت صحنه سریال جنگل آسفالت در کنار همسرش نوید محمدزاده منتشر نمود.

فرشته حسینی بازیگر نقش هنگامه که در سریال جنگل آسفالت کنار همسر واقعیش نوید محمد زاده بازیگر نقش پاشا بازی می کند، به تازگی عکسی دو نفره و عاشقانه را منتشر نمود و نوشت:

بک استیج (پشت صحنه) سریال جنگل آسفالت با عزیزترینم

نوید محمدزاده و فرشته حسینی

این سریال اولین همکاری این زوج هنرمند نیست و فرشته حسینی و نوید محمدزاده در سریال قورباغه نیز همکاری داشته اند، جالب است بدانید در جنگل آسفالت زوج هنرمند دیگری (ریما رامین فر و امیر جعفری) نیز حضور دارند.

فرشته حسینی و نوید محمدزاده در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر ازدواج خود را اعلام کردند. نوید محمدزاده متولد 17 فروردین ماه سال 1365 و اصالتا اهل ایلام و کُرد است و همسرش فرشته حسینی بازیگر سینما و تئاتر ایران متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران می باشد. او در خانواده ای پر جمعیت و از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌ در تهران زاده شد و شش خواهر و یک برادر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا