فال

فال ابجد امروز جمعه ۲۲ تیر

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند.

 فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ ب د
تعبیر: به زودی صاحب فرزندی خواهید شد که قدمش برایتان مبارک است،، که شما را به هدف و خواسته های قلبی تان می‌رساند،، موفقیت و پیروزی را در آینده برایتان به وجود می آورد،، اگر قصد رفتن به سفری را دارید سعی کنید؛ این سفر را راهی شوید که برایتان آرامش بخش است. اگر دوست دارید کاری را که در ذهن دارید به تنهایی انجام دهید، لزومی ندارد در موردش این همه با دیگران صحبت کنید. مشورت کردن با دیگران همیشه لازم و ضروری نیست. مراقب پیشنهادی که به شخصی می دهید باشید و مطمئن باشید که از پس آن بر می آیید وگرنه به مخمصه بدی خواهید افتاد. مقدمات یک سفر برایتان فراهم خواهد شد.

 فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب ب ب
تعبیر: اگر همت کنید با موفقیت فاصله ای ندارید می توانید خیلی زود به آرامش و آسایش دست پیدا کنید،، و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به وجود بیاورید سعی کنید؛ در راز و نیاز با خداوند کاهلی نکنید تا خداوند در آینده برای تان موفقیت را به وجود بیاورد. برای تصمیمی که می خواهید بگیرید حتما” نظر خانواده را مد نظر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که همیشه خودخواهی بیش از حد کار دستتان داده است. متاسفانه این اواخر بسیاری از کارهایی را که شروع می کنید قبل از آنکه به نتیجه برسد نیمه کاره رها می کنید. با یک اشتباه دیگران تمام محسناتشان را زیر سوال نبرید. برای صراحت و رک گویی دیگران ارزش قایل شوید.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: آ د ب
تعبیر: طالع خوبی دارید. سعی کنید؛ بیشتر مراقب سلامتی خود در زندگی باشید ممکن است به بند بیماری های خطرناک مبتلا شوید،، که در آینده برایتان مشکل ساز میشود باید در خورد و خوراک هایتان رعایت کنید و برای خود در زندگی صدقه بدهید، تا مشکلاتی در شما ایجاد نشود. تمام کینه ها و کدورت ها را دور بریزید بدین ترتیب دیگران هم راحت تر دوستتان خواهند داشت. با آغوش باز پذیرای شخصی باشید که در گذشته بسیار برایتان مهم بوده، حرفی از گذشته به میان نیاورید هر دوی شما بهای اشتباهاتتان را پرداخته اید. پیشنهاد کاری یا مالی به شما می شود آن را به فال نیک بگیرید، بدون شک می توانید به موفقیتهای شایان توجهی دست پیدا کنید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: آ ج ب
تعبیر: طالعت روشن است. آرامش و آسایش را در زندگیتان به دست خواهید آورد،، امسال سال فوق العاده عالی برایتان خواهد شد شما به هدف های تان خواهید رسید ،،گشایشی در زندگی شما رخ می دهد که تمام مشکلات از شما رفع خواهد شد و شما به هدفتان دست پیدا می کنید. نیتی در دل دارید، اطمینان داشته باشید که عاقبت خوش این کار تغییرات بسیاری را در زندگی تان به وجود می آورد. اتفاقات پیش آمده ی این اواخر خودخواهی و غرور بیش از حدتان را از بین برده، به هنگام نیاز کمک بطلبید و با خودتان مهربان تر باشید، همین روزها فردی که مدت مدیدی است از او بی خبرید به طور ناگهانی و بی خبر به سراغتان می آید.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: آ ب آ
تعبیر: طالعت خوب نیست؛ بهتر است افکار بیهوده را از ذهن خود خارج کنید که شما را به دردسر های خیلی زیادی می اندازد،، دست از لجبازی های بیهوده بردارید این روزها مدام در زندگی دیگران مداخله های بیجای دارید،، با این کارتان خودتان را به دردسر های خیلی زیادی خواهید انداخت. اندیشه ی اینکه دست به کاری بزرگ بزنید همه ی زندگی تان را تحت الشعاع خود قرار داده، در نظر داشته باشید که انجام این کار نیازمند یک همراه است، همراهی که از جهات مختلف توانایی های بالایی داشته باشد و از ریسک کردن واهمه ای به دل راه ندهد. کمترین تردیدی به خود راه ندهید. احساسات تان را با کمک گرفتن از زبان شیرین تان بیان کنید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ب ب د
تعبیر: طالعتان خوب است؛ به زودی زندگی تان سر و سامان خواهد گرفت و شما به آرامش و آسایش دست پیدا خواهید کرد اگر قصد معاملات کاری و پولی را دارید بهتر است؛ به انجام برسانید که شما را به خوشبختی و آرامش نزدیک می‌کند شادی را در زندگی برایتان به وجود می آورد. در مورد موضوعی که فکرتان را مشغول کرده درهای سعادت و خوشبختی به رویتان باز خواهد شد. دست به کاری خواهید زد و آن را با موفقیت به سرانجام خواهید رساند. فرصت ها را از دست ندهید. در موردی عاطفی شخصی با نادانی در کار شما سنگ می اندازد، با صبر و حوصله و ‌توضیح به موقع شما شک و شبهه ها از بین خواهد رفت. در انتخاب کلمات دقت کنید.

فال ابجد امروز متولدین مهر

ابجد فال شما: ب آ آ
تعبیر: اگر از نظر سلامتی مشکلاتی برایتان وجود دارد نباید نگران باشید، خودتان را به خداوند بسپارید مطمئن باشید که به زودی سلامتیتان را به دست می آورید. فردی در زندگیتان دخالت می‌کند و این قضیه شما را پریشان احوال ساخته بهتر است کمی در مقابلش سیاست به خرج دهید تا از این عمل دست بکشد. با دقت و ریز بینی به اطراف در مسیری درست قرار می گیرید. در موردی عاطفی مراقب باشید به بیراهه کشیده نشوید. سفری برای شما رقم خورده است، این سفر باعث می شود که به خودتان بیاید و با نگاهی به گذشته متوجه تند خویی ها و اشتباهاتتان بشوید، نیاز به اظهار پشیمانی و ندامت نیست، همین که خوش رویی پیشه رو کنید او گذشته ها را فراموش خواهد کرد.

فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: د ج د
تعبیر: موفقیت های بسیاری در راه است و آرزوهایتان حاصل میشود. اگر تصمیم دارید به سفر بروید سعی کنید با افراد خانواده و دوستانتان همراه شوید که تنهایی برایتان لطفی نخواهد داشت. ازدواج در پیش دارید و اگر متاهل هستید نورسیده ای در راه است که موجب می‌شود زندگیتان رنگ و بوی تازه ای بگیرد. انفاق کنید بخصوص نسبت به شخصی که بخوبی با وضعیت او آشنا هستید و می دانید کم درآمد اما آبرومند است. این روزها شما بخاطر ضربه های احساسی چند وقت پیش بسیار سخت گیر شده اید، در حد معقول سخت گیری درست است اما اگر از مرز منطق گذشت دردسر ساز خواهد شد، یا فعلا وارد رابطه ای نشوید یا اگر شدید مرزها را درست تعریف کنید.

فال ابجد امروز متولدین آذر

ابجد فال شما: د د د
تعبیر: آرزویی دارید که برای رسیدن به آن دست به دامان خداوند شده اید اما نگران نباشید که هرچه به صلاحتان است روی می دهد. شاید مجبور شوید پرده از اسرار تان بردارید و این قضیه ی شما را در تنگنا می اندازد، بهتر است همه چیز را به خدا بسپارید و نگران نباشید. اوضاع مالیتان بهبود می‌یابد و در سال جدید از این نظر مشکلی نخواهید داشت. اجازه ندهید احساس کینه در وجودتان ریشه بگیرد. مطالعاتان را بیشتر کنید. بی منظور حرفی زده اید و دلی را شکسته اید عذر خواهی کمترین کاری است که می توانید بکنید از زیر آن طفره نروید. همین روزها خبری دریافت می کنید که بسیار شادتان می کند، بعد از شنیدن این خبر تمهیداتی فراهم می آید تا به سفری چند روزه بروید از این سفر نهایت استفاده را ببرید.

 فال ابجد امروز متولدین دی

ابجد فال شما: د د ب
تعبیر: برای رسیدن به مقصودی که دارید باید صبر و حوصله بیشتری به خرج دهید و اینقدر عجله و شتاب نکنید. شاید دلتان بخواهد وصلتی را انجام دهید که به هیچ عنوان به خیر و صلاحتان نیست اما مراقب باشید که این کار آینده تان را در خطر می اندازد. به نصیحت های بزرگتر هایتان توجه نشان دهید تا همواره موفق و سربلند باشید. برای رسیدن به نیتی که در سر دارید باید کمر همت ببندید تا به مقصود برسید، شما سزاوار موفقیت و شادی هستید کافی است عزمتان را جزم کرده با قدم های استوار پیش بروید. اینقدر بیهوده با خودتان حرف نزنید گوشی تلفن را بردارید و با شخص که می دانید تماس بگیرید. تغییرات چشم گیر در همه امور زندگی تان خواهید دید.

فال ابجد امروز متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج ج آ
تعبیر: نیتی دارید که خیلی زود به آن دست پیدا می‌کنید و زندگی به کامتان خواهد شد، اگر مشکلات عاطفی در زندگی تان وجود دارد مطمئن باشید فردی کمکتان می‌کند تا خودتان را از این شرایط خلاص کنید. اگر مالی به دستتان رسید بهتر است مقداری از آن را پس انداز کنید. در مورد مشکل مالی درخواست وام می تواند مشکل گشا باشد، مراقب باشید فرصت را از دست ندهید. روحیه و سلیقه شما با هر نوع موسیقی سازگار نیست، تنها برای خوشامد دیگران چیزی را که دوست ندارید تایید نکنید. خودتان که باشید دیگران بیشتر دوستتان دارند. دلتان می خواهد در زندگی تان تغییر و تحول ایجاد شود، یادتان باشد تنها دوست داشتن کافی نیست.

فال ابجد امروز متولدین اسفند

ابجد فال شما: ج ب آ
تعبیر: شاید هم اکنون آنچه را که می خواهید برایتان عملی نشود اما مطمئن باشید که به زودی زندگی روی خوشش را به شما نشان می دهد و بهترین ها برایتان روی می دهد. به دنبال کسب مال و سرمایه هستید و ممکن است به بیراهه بروید اما مراقب باشید که این عمل هر آنچه را که دارید به باد فنا خواهد داد. به زودی فردی در سر راهتان قرار می گیرد که با وی پیوند دوستی برقرار می کنید، این دوست تازه دنیایی از خوبی و مهربانی با خود دارد و دیدگاهش نسبت به همه چیز مثبت است.گذشت و فداکاری نسبت به شخصی که یک اشتباه را بارها تکرار کرده بی معنی است، از حقوقِ حقه ی خود چشم پوشی نکنید، او به حد کافی شما را از خود آزرده خاطر کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا