فال

فال ابجد امروز دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند.

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: ب ب ج
این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: د آ د
قصد و نیتت خوب است. در رحمت به سویت باز می‌شود. از چشم‌زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: آ ب د
به‌زودی از طرف شخص بزرگی کمک می‌شوی و گشایشی در کارت پیدا می‌شود و توفیقاتی نصیب تو می‌شود. از آسیب بدخواهان دور می‌مانی و دوستان نیز با تو صمیمی‌تر می‌شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله‌ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ب ج د
طالعت نیک است و نیتت برآورده می‌شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده می‌شود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگی‌ات ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: آ ج ج
چیزی حلال به تو رسیده و یا می‌رسد. گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده‌خاطر است، از او دلجویی کن افرادی تنگ‌نظر با تو دشمنی می‌کنند به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده‌ای پابرجا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ج د ج
فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی. گشایشی در کارت دیده می‌شود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی می‌کند مراقب خودت باش. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا می‌کنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ب ج ج
از طرف یکی از خویشان و نزدیکان کمکی دریافت می‌کنی و مورد حمایت او قرار می‌گیری.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: آ د د
طالعت خوب است؛ اما اگر راحت‌طلب هستی، از این نیت که کرده‌ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتاب‌زده و عجول هستی. زنی کوتاه‌قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ‌زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تأخیر بینداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و باارزش است، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان می‌شود.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: د د ج
قصد و نیتت خوب است. به‌زودی کارهایت سروسامان می‌گیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا می‌شود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگی‌ات در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها می‌شوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا می‌کنی البته اراده‌ی تو هم در این امر دخیل است.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: د ب ب
نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری، در آن به توفیق می‌رسی. به‌زودی از رنج و غم رهایی می‌یابی. عیب تو این است که راز دلت را به همه می‌گویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ج ب د
طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیک‌تر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی. به‌زودی خبری خوشحال‌کننده دریافت می‌کنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ب آ ج
حاجت و آرزویی داری که برآورده می‌شود. گشایشی در کارت پیدا می‌شود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به‌زودی برطرف می‌شود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا می‌کنی. در طالعت فرزند زیاد دیده می‌شود. فرزندانی خوب و خوش‌قدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا