فال

فال ابجد امروز شنبه ۳۰ تیر

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ب آ آ
تعبیر: طالعت خوب نیست. بهتر است؛ دست از دروغ گفتن بر دارید با این کارتان مشکلات زندگی خود را بیشتر خواهید کرد و به دردسرهای بزرگ مواجه خواهید شد از مال حرام بپرهیزید،، که باعث می شود مشکلات خیلی زیادی در وجودتان ایجاد کند و شما را به دردسر بیندازد. حواستان باشد که صبر آدم های اطرافتان هم اندازه ای دارد، آن‌ها نمی توانند همین طور آرام بنشینند و شاهد رفتار اهانت آمیز شما باشند، پیش از آن که تمام پل های پشت سر خود را خراب کنید بهتر است تغییر رویه داده و منطقی تر تصمیم بگیرید. اگر متاهل هستید بهتر است کمی بیشتر به همسرتان توجه کنید و مراقب رفتار و گفتارتان در جمع باشید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: آ آ آ
تعبیر: آینده خوبی دارید. به لطف خداوند زندگی تان سر و سامان خواهد گرفت شما به آرزوهای خود خواهید رسید،، اگر گمشده ای دارید به زودی پیدایش می کنید و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به وجود می آورید به زودی گشایشی در زندگی شما رخ می دهد، تا به آرامش و آسایش دست پیدا کنید. ساده نباشید اما خوددارتر رفتار کنید میهمانی از راه دور یا نوزادی در راه دارید که هر کدام باشد قدمش برایتان خیر و برکت بسیار دارد. شاکر باشید و از کمک به دیگران غافل نشوید. بیماری یکی از دوستان یا نزدیکانتان شما را کلافه کرده است. بد بینی بلای جان شما است بهتر است عینک بد بینی را همین حالا از چشمتان بردارید.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: آ ج ب
تعبیر: طالعت خوب نیست. ممکن است با مشکلات بزرگی در زندگی خود رو به رو شوید شخصی در زندگی به شما حسادت می کند و می خواهد برای تان مشکلات سخت و دشواری را در زندگی به وجود بیاورد،، سعی کنید؛ مراقب خود در زندگی باشید تا به دردسر های بزرگی در زندگی خود مواجه نشوید. دیگران را برای اشتباهی که خودتان مرتکب شده‌اید مواخذه نکنید، خودتان را سوژه صحبت دیگران می کنید تا بیشتر پشت سرتان حرف بزنند مسئولیت را گردن بگیرید و جلوی دیگران بایستید. برای انجام کاری بهتر است از خودتان بیشتر از دیگران توقع داشته باشید. اموالتان را از جلوی دست جمع کنید تا بعد از گم شدن آن‌ها پشیمان نشوید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ب ب ب
تعبیر: طالعت نیک است. به زودی شادی و آرامش در زندگی تان سرازیر خواهد شد اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید،، بهتر است؛ هر چه زودتر به انجام برسانید که برایتان سود و منفعت بسیاری دارد شما را به آرامش و آسایش در امورات زندگی هم میرساند. فکری در سر دارید که به شدت حواستان را مشغول کرده آغاز یک کار جدید یا خرید یک وسیله نو یا سرمایه گذاری تازه، اگر می خواهید فکرتان را واقعا عملی کنید بهتر است این کار را حالا انجام دهید. خبر های خوبی به شما می رسد که زندگی‌تان را متحول می کند و شما را به آرزوی دیرینه‌تان می رساند. میهمانی ترتیب خواهید داد از حالا به فکر تدارک باشید.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: د ب آ
تعبیر: طالعت روشن است. روزگار بر وفق مراد شماست شما می‌توانید خیلی زود به هدف های خود دست پیدا کنید و شادی و آرامش را در زندگی تان به وجود بیاورید سعی کنید؛ ناامیدی را در وجود خود سرازیر نکنید چرا که برایتان در آینده مشکل ساز خواهد شد و شما را به دردسر های خیلی زیادی مواجه خواهد کرد. زود تصمیم نگیرید و در قضاوت عجله نکنید. بهتر است کار نیمه کاره ای را که در دست دارید به سرانجام برسانید و بعد بروید به سراغ کار دیگر. مسئله و مشکلات خانوادگی‌تان را وارد محیط کاری خود نکنید. حسودی در جمع دوستانتان به موقعیت شما حسادت می کند تقصیر خودتان است که تمام جزئیات زندگی‌تان را در برابر دیدگان او روی دایره می ریزید.

 فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د
تعبیر: طالعت خوب است. به لطف خداوند گره از کارتان باز می شود و شما به سربلندی و موفقیت های بالای دست پیدا خواهید کرد،، بهتر است؛ هر چه زودتر ناامیدی را از خود دور کنید تا بتوانید خوشبختی را در خود ایجاد کنید و در مسیرهای درست زندگی راهی شوید. اتفاق عجیبی را تجربه خواهید کرد، کنار آمدن با موقعیت جدید در ابتدا برایتان سخت و نگران کننده است اما خیلی زود با وضعیت جدیدتان هماهنگ خواهید شد. هوش سرشار شما زبانزد خاص و عام است اما یادتان باشد با این شاخه به آن شاخه پریدن هیچ کس به جایی نمی رسد. بر روی کارهایتان بیشتر تمرکز کنید به شریک عاطفی‌تان بیشتر محبت کنید.

فال ابجد امروز متولدین مهر

ابجد فال شما: ب ج د
تعبیر: طالعت خوب است. خیر و برکت در زندگی نصیبتان خواهد شد شما فردی مهربان و دلسوز هستید به زودی به موفقیت‌های بالایی در زندگی خود خواهید رسید،، از شر بدخواهان در زندگی در امان خواهید ماند بهتر است؛ در زندگی برای خود صدقه بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید. اتفاقی برایتان خواهد افتاد که به خنده‌تان می اندازد. پله های ترقی را یک به یک پیموده‌اید اکنون به جایی رسیده‌اید که می توانید از خودتان و عملکردتان راضی باشید، یادتان باشد که در پیشرفت شما کمک های دیگران نقش مهمی داشته، به خودتان مغرور نشوید و همیشه قدردان باشید. یک جابجایی در پیش خواهید داشت نگران نباشید این اتفاق برایتان بسیار خوب است.

فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: ج ب آ
تعبیر: طالعت نیکوست. اگر همت کنید با موفقیت فاصله ندارید و به زودی به مقصود خود خواهید رسید،، سعی کنید؛ در زندگی راز دل تان را با کسی در میان نگذارید این روزها کسی قابل اعتماد نیست، ممکن است از شما سوء استفاده کنند و شما را به نابودی برسانند، و مشکلات خیلی زیادی را در زندگی برایتان به وجود بیاورند. در انجام معامله ای که در پیش رو دارید بهتر است دست دست نکنید، اگر قصد خرید دارید عجله کنید که به نفع شماست برای عشقی که در دل دارید باید بیش از این ها تلاش کنید و از خانواده کمک بگیرید به این قضیه به این سادگی نگاه نکنید. خوابی که دیده‌اید را برای کسی تعریف نکنید تعبیرهای دیگران بیهوده پریشانتان می کنند به جای آن به کسی کمک کنید.

فال ابجد امروز متولدین آذر

ابجد فال شما: ج آ ‌آ
تعبیر: طالعت خوب نیست. بهتر است؛ افکار بیهوده را از ذهن خود خارج کنید تا با مشکلات بزرگی در زندگی تان روبه‌رو نشوید شخصی به شما پیشنهاد کاری را می دهد که بهتر است؛ قبول نکنید چون شما را به دردسر می‌اندازد و نابودی و شکست را در زمینه کاری و پولی برایتان فراهم می سازد. در مورد مسئله ای اقتصادی به طور اتفاقی تصمیمی گرفته‌اید، بهتر است در برابر ناملایماتی که پیش می آید صبر کنید. این اواخر آنقدر تلخی و بد اخلاقی کرده‌اید که اطرافیان از دورتان پراکنده شده‌اند صبر و حوصله اگر به خرج می دهید گله و شکایت نکنید شخصی که به شما علاقمند است قصد دارد از شما سوالی بپرسد اما جرات نمی کند با شما تماس بگیرید.

 فال ابجد امروز متولدین دی

ابجد فال شما: د د د
تعبیر: قصد و نیت پاکی در سر خود دارید. به زودی به تمام خواسته های قلبی تان دست پیدا خواهید کرد،، و شادی را در خود به وجود می آورید اگر قصد رفتن به سفر را دارید بهتر است؛ به تأخیر بیندازید که برایتان خوشایند دیده نشده است ممکن است شما را با مشکلات بزرگی در زندگی روبه‌رو کند. خبر جدایی را خواهید شنید توصیه می شود از دخالت در این موضوع خودداری کنید راز دار باشید در انجام کاری که در نظر دارید شتاب نکنید. برای رسیدن به هدف بزرگ خود به حربه محبت متوسل شوید. تا حدی در زمینه عاطفی احساس نا هماهنگی می کنید یادتان باشد شما نمی توانید روی دیگران کنترل داشته باشید.

 

 فال ابجد امروز متولدین بهمن

ابجد فال شما: آ ب آ
تعبیر: طالعت نشانگر سلامتی و خوشبختی می باشد. در زندگی از یاد و نام خداوند غافل شوید تا بتوانید موفقیت‌های بالایی را به دست بیاورید،، اگر قصد ازدواجی را دارید بهتر است؛ هر چه زودتر این ازدواج را عملی کنید تا برایتان موفقیت خوشبختی در زندگی به وجود بیاید. در مورد مساله ای احساسی اوضاع بر وفق مراد است نتیجه تلاشتان را بزودی خواهید گرفت یک دوست قدیمی به دیدارتان خواهد آمد که از این دیدار بسیار خوشحال می شوید. گاهی اعتماد به نفس خود را از دست می دهید که نتیجه به ضرر شما تمام می شود قدم های بزرگ بر ندارید آهسته و پیوسته به جلو پیش بروید. برای هدف مالی بزرگی که در سر دارید باید بیشتر کوشش و تلاش کنید.

 

 فال ابجد امروز متولدین اسفند

ابجد فال شما: ج ج ج
تعبیر: طالعت روشن است. شادی و خوشبختی در زندگی تان سرازیر می شود بهتر است ؛ غم و اندوه زندگی را از وجود خود خارج کنید و خودتان را به خوشبختی برسانید،، اگر در زندگی با شخص خصومتی دارید بهتر است؛ هر چه زودتر این خصومت را برطرف کنید. شایستگی های شما از چشم هیچ کس پنهان نیست شما نیازی ندارید تا برای پیشرفت و بالا رفتن از پله های ترقی از کسی کمک بخواهید، خیالتان راحت کم کاری و یا تهمت زدن دیگران نمی تواند نظر کارفرمایتان را نسبت به شما عوض کند او شما را به خوبی می شناسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا