فال

فال عاشقانه برای امروز، سه شنبه 5 تیر  1403

فال عاشقانه برای امروز، سه شنبه 5 تیر  1403 متناسب با ماه تولدتان آماده نمودیم که در ادامه مشاهد میفرمایید.

فال عاشقانه برای امروز، سه شنبه 5 تیر  1403 متناسب با ماه تولدتان آماده نمودیم.

فروردین

پس از يك دوره ناراحتی و تنهايی، اكنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای. با شخصی آشنا می‌شوی كه بعضی از روياهای شيرين تو را به واقعيت نزديك کرده و تو را شاد و خوشبخت می‌كند.

اردیبهشت

گذشته را نمی‌توان دوباره زنده كرد. بايد خاطره آنها را نگه داشت و با مرور اين خاطرات، از آنها درس‌های لازم را فراگرفت. گذشته برای شما می‌‌تواند چراغ راه آينده باشد.

خرداد

از ريسك كردن نبايد ترسيد.اگر ترس از ریسک را کنار بگذاری به آن چیزی که ته دلت هست نزدیک خواهی‌شد.

تیر

فردی اشتباهاتی مرتکب شده که حال پشیمان شده و به سراغتان آمده تا اشتباهاتش را جبران کند. به او فرصت دوباره بدهید و بگذارید تا اشتباهاتش را جبران کند.

مرداد

تحولات مهمی در زندگی عاطفيت پيش می‌آيد و تو باید تصميمات تازه‌ای بگيری. برای آنكه اين تصميمات در جهت آسايش تو باشد بايد دورانديشی داشت و فرداهای دورتر را نيز در نظر گرفت.

شهریور

احتياج داری كه افق‌های زندگی عاطفی خود را توسعه دهی. بايد با افراد جديد آشنا شده و از آنها بیاموزی. بايد راه‌های تازه‌ای را كشف و تجربه كنی. هنوز فرصت‌های خوبی در اختيار داری.

مهر

عشق است كه به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از اين زندگی واقعی و روزمره جدا می‌كند و به فضای جديدی می‌برد كه پر از هيجان و اميد است. بدون اميد و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تكانی بده.

آبان

يك رابطه‌ی عاشقانه يا يك دوستی بزرگ در حال شكل‌گيری است. معمولا اين‌گونه روبط از يك اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌يابد.

آذر

عاشق بايد بود كه عاشقی، پروسه‌ای پرهيجان و تكامل‌بخش است. عشق تو را در معرض آزمايش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد كه طی آن آدمی ساخته و متحول می‌شود.

دی

يك هديه‌ی كوچك می‌تواند گره‌گشای مشكل بزرگی باشد، مشروط بر اينكه از روی عشق و محبت باشد. در واقع اين محبت و دوستی است كه حلّال مشكلات بوده و خارها را به گل تبديل می‌كند.

بهمن

قرار است تو به كسی كه دوستش داری برسی اما يك نفر مانع می‌شود. بايد اندكی صبر كرد تا حسودان به خيال موفقيت از تو و او فاصله بگيرند. پس از آن به آرزوی ديرينه خود خواهی رسيد.

اسفند

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد كه نبايد در مورد آن سهل‌انگاری كرد. اگر با عقل و منطق و به دور از احساسات با اين مشكل برخورد كنی، به سرعت مشكل حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا