فال

فال عاشقانه برای امروز پنجشنبه 21 تیر  1403

یک خبر عاشقانه برای امروز پنجشنبه 21 تیر  1403 را در ادامه مشاهده میکنید.

یک خبر عاشقانه برای امروز پنجشنبه 21 تیر  1403

فروردین

به كسی كه دوستش داری اعتماد كن تا شيرينی اين دوست داشتن چند برابر شود. نگاه‌های شكاك و مرموز، بی‌اعتمادی را زياد می‌كند و تو را از او دور خواهد كرد.

اردیبهشت

قرار است تو به كسی كه دوستش داری برسی اما يك نفر مانع می‌شود. بايد اندكی صبر كرد تا حسودان به خيال موفقيت از تو و او فاصله بگيرند. پس از آن به آرزوی ديرينه خود خواهی رسيد.

خرداد

يكي از بزرگترين ضعف‌های تو اين است كه متوجه كسانی كه در اطرافت هستند و به تو علاقه دارند نيستی . نسبت به اطراف بی‌توجه نباش و مهر و محبتت را به كسی كه به محبت و مهربانی تو نياز دارد ارزانی كن.

تیر

پس از يك دوره ناراحتی و تنهايی، اكنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی كه بعضی از روياهای شيرين تو را به واقعيت نزديك کرده و تو را شاد و خرم می‌كند.

مرداد

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد كه نبايد در مورد آن سهل‌انگاری كرد. اگر با عقل و منطق و به دور از احساسات با اين مشكل برخورد كنی، به سرعت مشكل حل شود.

شهریور

دوباره فرصت خوبی در اختيار تو گذاشته خواهد شد كه اين بار نبايد آن را از دست بدهی. كسی كه فرصت‌ها و موقعيت‌های عاطفی زندگيش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصيبش می‌شود. فرصت‌ها را غنیمت بشمار.

مهر

پس از يك دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد كه در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نيز چون يكسال چند فصل دارد و بدون اين فصلها دچار ركود خواهد شد.

آبان

پيشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود كه بايد هر كدام را جداگانه مورد بررسی قرار داد  سپس تصميم گرفت. به آينده اگر فكر كنی می‌توانی تصميمات بهتری بگیری و نسبت به آنها اطمينان بيشتری داشته باشی.

آذر

وقتی پيشنهادی مطرح می‌شود بايد در موردش فكر كرد. هيچ‌گاه نبايد چشم بسته پذيرفت و يا رد كرد. اول شناختت را كامل كن و بعد تصمیم بگیر.

دی

بعضی از آدم‌ها را بايد از زندگی عاطفی‌ات حذف كنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار ديوانه شده بود. بايد مسائل لاينحل و مشكلات و دردهای مزمن را فراموش كرد و به آينده انديشيد.

بهمن

نگرانی تو برای آينده بی‌مورد است. اختلاف با دوست يا همسرت طبيعی است. اين مسائل رفته‌رفته بهتر می‌شود و آن وقت تو می توانی با خاطری آسوده به كارهای ديگرت برسی.

اسفند

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فكر می‌کنی تو را درگير خواهد کرد و يا از گير افتادن می‌ترسی؛ اما بايد قبول كنی اين بخشی از زندگی است كه می‌تواند شيرين هم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا