چهره ها

پاداش شرکت سلبریتی ها در عروسی آمبانی ها چه قدر بود؟

گاردین هزینه احتمالی این عروسی باشکوه را بیش از ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده که در صورت صحت داشتن، این مبلغ تنها نیم درصد از ثروت خانواده امبانی را تشکیل می‌دهد

به گزارش سبک ایده آل، منابع نزدیک به خانواده ثروتمندترین مد آسیا می‌گویند برخی از مهمانان عروسی در ازای شرکت در ضیافت‌های امبانی هدایایی به ارزش «بیش از ۳ میلیون دلار» دریافت کرده‌اند. گاردین هزینه احتمالی این عروسی باشکوه را بیش از ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده که در صورت صحت داشتن، این مبلغ تنها نیم درصد از ثروت خانواده امبانی را تشکیل می‌دهد.

به گزارش نشریه پیج سیکس یک منبع نزدیک به خانواده امبانی به رسانه‌ها گفت که برخی از مهمانان مشهوری که در اوایل این ماه در مراسم عروسی مجلل آنانت امبانی و رادیکا مرچنت در بمبئی شرکت کردند، با هدایایی به ارزش «بیش از ۳ میلیون دلار» به خانه بازگشتند.

کیم کارداشیان، کلوئی کارداشیان، نیک جوناس، پریانکا چوپرا و جان سینا از جمله مهمانانی بودند که در این جشن چندروزه شرکت کردند و به گفته این منبع برای رفت‌وآمد برخی از آن‌ها «هواپیماهای خصوصی فرستاده شد و به‌جای هدایای نقدی سنتی، جواهرات و هدایایی دریافت کردند».

درحالی‌که مهمانان حاضر در مراسم «نمی‌توانستند تمام جواهراتی را که در این مراسم عروسی مجلل آویخته بودند نگه دارند، ستاره‌ها که همچنین دعوت‌نامه‌هایی از طلای واقعی دریافت کرده بودند، اجازه داشتند برخی از جواهرات را نگه دارند.»

یکی دیگر از منابع داخلی به خبرنگاران گفت که پریانکا چوپرا که سال‌ها با خانواده امبانی دوست است، هزینه‌های حضور در این مراسم را خودش بر عهده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا