چهره ها

پیام شهاب حسینی برای بازگشتن کیمیا علیزاده به کشور

پیام شهاب حسینی را در ادامه مشاهده می کنید.

به گزارش سبک ایده آل، پس از رویارویی کیمیا علیزاده با «ناهید کیانی» و کسب مدال نقره توسط کیانی و برنز توسط علیزاده، «شهاب حسینی»، بازیگر سینما و تلویزیون، در اینستاگرام خود برای علیزاده نوشت: «وقتی از سرزمینمان به عنوان مام وطن یاد می‌کنیم، ارزش والای مقام زن را می‌ستاییم. عشق را و مقدس‌ترین خاک را.»

 پس از رویارویی کیمیا علیزاده با «ناهید کیانی» و کسب مدال نقره توسط کیانی و برنز توسط علیزاده، «شهاب حسینی»، بازیگر سینما و تلویزیون، در اینستاگرام خود برای علیزاده نوشت: «وقتی از سرزمینمان به عنوان مام وطن یاد می‌کنیم، ارزش والای مقام زن را می‌ستاییم. عشق را و مقدس‌ترین خاک را.»

 او ادامه داده است: «این روزها مام وطن شاهد درخشش حضور دخترانش در عرصه‌های بین‌المللی است. حتی آن دختر رنجیده را و سفر کرده‌ای که جغرافیایی دیگر را به موطنش ترجیح داده. موفقیت و شادی او نیز چون کامیابی تمام فرزندان سفر کرده از دیار در هر جای این هستی، دل این مام کهنسال را قرین عشق و مهر و امید کرده است.»

حسینی ادامه داده است: «چه دختر باشند چه پسر. امید آنچه که امروز در راه آورد، این تلاش فرزندان خلف مهمی شاهد هستیم به راهنمایی خدا و همت جمعی جامعه بسط و گسترش یابد.

شهاب حسینی-کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا