چهره هاگوناگون

عروسی امبانی؛ پرشکوه ترین مراسم مد فاخر هندوستان+تصاویر

در عروسی امبانی، از میهمانان خواسته‌ شد لباس رسمی بپوشند و در مراسم پذیرایی اصلی لباس «شیک هندی» به تن کنند.

به گزارش سبک ایده آل به نقل از ایندیپندنت فارسی، جشن‌های ازدواج پسر ثروتمندترین مرد آسیا به یک نمایش مد چندماهه از بهترین‌های خیاطی و گلدوزی هند و جامه‌های فاخر این گوشه از دنیا بدل شد.

آنانت امبانی، وارث میلیاردر، با یار دیرینه‌اش رادیکا مرچنت در مراسمی که مجلل‌ترین عروسی سال کشور هند توصیف می‌شود ازدواج کرد. جشن‌های بی‌نظیر پیش از عروسی این زوج در رسانه‌های اجتماعی غوغایی برپا کرد.

این زوج در ماه مارس یک مهمانی سه‌روزه پیش از ازدواج در شهر جامناگر برگزار کردند که در آن حدود ۱۲۰۰ مهمان سرشناس ازجمله مارک زاکربرگ و بیل گیتس حضور داشتند. نمایش نور حیرت‌انگیزی با ۵۵۰۰ پهپاد آسمان قصر شیشه‌ای را، که برای این جشن‌ها ساخته شده بود، روشن کرد، جایی که مهمانان در همان شب با اجرای زنده ریحانا رقصیدند.

این زوج در اواخر ماه مه، برای دوستان و خانواده سفری چهار روزه‌ را در دریای مدیترانه فراهم کردند که چندین توقف در اروپا داشت. مهمانان این سفر دریایی گروهی از سرشناس‌ترین چهره‌های بالیوود و جهان بودند که با اجرای کیتی پری، بک استریت بویز و ستاره اپرا آندره‌آ بوچلی سرگرم شدند.

مراسم عروسی بمبئی از ۱۲ تا ۱۴ ژوئیه در خانه پدر و مادر آنانت، موکش و نیتا امبانی – اقامتگاه شگفت‌انگیز ۲۷ طبقه‌ای به نام آنتیلیا – و همچنین در مرکز همایش جهانی جیو (Jio)، با ظرفیت بیش از ۱۶ هزار نفر، برگزار شد.

از همان ابتدا انتظار می‌رفت عروس و داماد لباس‌هایی بپوشند که صنایع‌دستی و منسوجات هندی، استعدادهای بومی و همچنین قطعات نمادگرایانه را به نمایش بگذارند.

لباس‌های این زوج در جشن‌های پیش از عروسی شامل قطعات برجسته از طراحان برتر هندی مانند مالهوترا، سابیاساوی موکرجی و تارون تاهیلیانی بود.

به گزارش سی‌ان‌ان، مالهوترا دو لنگایی را که مرچنت در مراسم پیش از عروسی پوشید طراحی کرده بود. لنگا چولی یا لهنگا انتخاب رایجی در جشن‌های هندی است و زنان برای داشتن ظاهری پرزرق‌وبرق سراغ آن می‌روند. این لباس در تعریف ساده یک نیم‌تنه‌ کوتاه با دامنی مانند لنگ است. لنگایی با تزئینات بسیار مانند آینه‌دوزی یا زری‌دوزی را با یک بالاتنه هماهنگ می‌پوشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا