چهره ها

ثریا در انتهای شب چگونه پایش به فیلم باز شد؟

سحر گلدوست که این روزها شاهد بازی وی در نقش ثریا در سریال انتهای شب هستیم صحبت های جالبی در خصوص انتخاب شدنش برای این سریال بر زبان آورد.

به گزارش سبک ایده آل، سحر گلدوست پس از اکران فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی با فریدون جیرانی به گپ و گفت نشست و درباره سن، تحصیلات و نحوه بازیگر شدنش چنین گفت:

دیپلم تجربی هستم و متولد سال 1365، فیلم قهرمان اولین کار حرفه‌ای من هست ولی خوب قبل از اون در شیراز تئاتر کار می‌کردم و اجراهایی رو کار می‌کردم که تک اجرا بود یا نهایت سه شب اجرا می‌رفتیم.

من وقتی که به تهران اومدم، کلاس‌های بازیگری بامداد رو رفتم که به مدیریت خانم بخت آور بود، 6 ماه در این کلاس‌ها شرکت کردم و بعد از دوره بود که با من تماس گرفتند تا برم برای تست فیلم قهرمان، شماره من رو از کلاس‌های بازیگری بامداد گرفته بودند، تست گرفتن‌ها نزدیک دو ماه طول کشید.

نقش سحر گلدوست در انتهای شب

سحر گلدوست در انتهای شب نقش ثریا را ایفا کرده، زن مطلقه‌ای که یک دختر دارد و پس از جدایی بهنام از ماهرخ به بهنام نزدیک می‌شود تا بتواند از او دلبری کند. سریال در انتهای شب یک مینی سریال 9 قسمتی است که در آن بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، هدی زین العابدین، سحر گلدوست، رضا بهبودی، علیرضا داوود نژاد، احترام برومند، نسرین نصرتی، رایان سرلک و… بازی می‌کنند.

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا