فال

فال ابجد امروز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند.

 متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: ج د ب
در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب‌دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری. نمی‌توانی همه را دوست خود بدانی بعضی‌ها افکار فتنه‌انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: آ آ ج
از خصومت دست‌بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست‌بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن می‌رسی. صدمه‌ای متوجه توست. صدقه بده ان‌شاءالله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه‌ی کارها به خدا توکل کن.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: د ج آ
این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده‌ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل‌بسته‌ای و از خیال او بیرون نمی‌آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده‌ی روشنی داری و از همه غم‌ها دور می‌شوی. اگر قصد سفر یا معامله‌ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: آ ب ب
فکری را که در سر داری ترک کن. صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود. قیل‌وقال و تلاش بیهوده مکن. از بدی دوری کن و به امر و مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ بر حذر باش، چون عده‌ای قصد تهمت‌زدن به تو را دارند. تا چند روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد می‌شود. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی ان‌شاءالله.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ب ج د
طالعت نیک است و نیتت برآورده می‌شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده می‌شود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگی‌ات ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ج آ ب
قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگرنه پشیمان می‌شوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر، سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه‌ی امور برخوردار شوی.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ج ج ج
آینده‌ی خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بدخواهان را پشت سر می‌گذاری و به مراد و خواسته‌ات می‌رسی. در همه‌ی امور به خدا توکل کن.

 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ج ب ب
آنچه را که از خدا طلب کنی به آن می‌رسی؛ اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت می‌رسی. یک نفر که به تو نزدیک است غیبت تو را می‌کند تو به آن بی‌اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به‌زودی به خواسته‌ات می‌رسی ان‌شاءالله.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ب د ج
به‌زودی مشکلت برطرف می‌شود؛ اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را ازدست‌داده‌ای که به‌زودی به دست می‌آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به‌زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا می‌گیرد.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما: آ د ج
طالعت خوب است؛ اما از نیتی که کرده‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدی‌ها پرهیز کن. رازت را نگه‌دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده‌ای نترس عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان‌ونمک تو را می‌خورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمی‌تواند صدمه‌ای به تو بزند؛ ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ب ج ب
این نیتی که کرده‌ای خوب است و در کارت گشایش دیده می‌شود. به‌زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: آ ج ب
با این نیتی که کرده‌ای به خواسته‌ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج می‌رهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌شود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی‌سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را ازدست‌داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا