فال

فال عاشقانه برای امروز سه شنبه 2 مرداد 1403

فال عاشقانه برای امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403 را متناسب با ماه تولدتان در ادامه برای شما تهیه نمودیم.

یک خبر عاشقانه برای امروز سه شنبه 2 مرداد 1403

فروردین

بعضی از آدم‌ها را بايد از زندگی عاطفی‌ات حذف كنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار ديوانه شده بود. بايد مسائل لاينحل و مشكلات و دردهای مزمن را فراموش كرد و به آينده انديشيد.

اردیبهشت

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فكر می‌کنی تو را درگير خواهد کرد و يا از گير افتادن می‌ترسی؛ اما بايد قبول كنی اين بخشی از زندگی است كه می‌تواند شيرين هم باشد.

خرداد

اين‌همه عجله و شتابزدگی برای چيست؟ بايد با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود به‌خود فاصله‌ها و مشكلات بين شما را حل كند.

تیر

چراغ يك رابطه در حال خاموشی است! اگر به فرياد آن نرسی به زودی به تقويم خاطرات گذشته می‌پيوندد. برای حفظ روابط بايد به آنها بها داد و برايشان وقت صرف كرد.

مرداد

باید شك و ترديدها را از خود دور كنی و برای رسيدن به كسی كه دوستش داری، تلاش كنی.

شهریور

مشكلات زيادی در اين راه وجود دارد و با مخالفت اطرافيانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فكر چاره باشی و يا از خيرش بگذری.

مهر

دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گيرد. پس از يك دوره سردی و ركود، اين رونق و گرمی تازه به خصوص در شرايط ياس و نااميدی، بسيار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را بايد هميشه روشن نگه‌داشت تا به خوشبختی رسيد.

آبان

عشق يك طرفه زيان‌آور خواهد بود. اين عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اينكه به تغيير يا تحولی منجر شود. بهتر است كه مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغيير ايجاد كند.

آذر

درباره كسی كه دوستش داری نبايد انقدر ابهام و ترديد داشته باشی. اگر عشق در مسيری روشن و شفاف حركت كند. همه اين ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسيد.

دی

كمی استراحت كن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چيز را نمی‌توان براساس سود و زيان محاسبه كرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد كه مهم‌تر است.

بهمن

تحولاتی در زندگی عاطفيت ايجاد می‌شود كه باب ميل تو نيست؛ اما تو می‌توانی خودت را با شرايط تازه هماهنگ سازی. پس از اين دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فراخواهد رسید.

اسفند

عشق در همسايگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه میخواهی و چه نمی‌خواهی!! بايد زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقايق بشوی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا